Templariusze

Forum Klanu Templariusze


#1 2012-08-03 06:32:02

 Mroczny Pawlo

Pawlo

Skąd: Olsztyn
Zarejestrowany: 2012-08-02
Posty: 24
Punktów :   
Profil na margonem: Mroczny Pawlo
Ranga w klanie: Założyciel
WWW

Wady i Zalety

Zalety:
 Niewątpliwą zaletą Paladyna jest to, iż posiada on dużo punktów życia.
 Z dobrze dobranym ekwipunkiem jesteśmy w stanie posiadać też dużo SA.
 Unik i blok, czyli demotywator naszych przeciwników. ;D
 Kontra - Paladyn, jedna z dwóch profesji, które posiadają kontrę, czyli dodatkowy atak, po ciosie krytycznym. Kiedy przeciwnik walnie nam cios krytyczny, a my zrobimy unik i dodatkowo wejdzie kontra, to możemy mieć pewność, że przeciwnik będzie niezadowolony.
 Leczenie - chyba nie trzeba wyjaśniać.
 Palek, jako puszka chłonąca ataki w grupie. Nasza profesja jest świetnie dostosowana do walki w grupach. Ze względu na dużo pancerza, życia i leczenia, możemy krzyczeć na naszego przeciwnika, a kolega z grupy, będzie go bił.
 Dużo możliwości ułożenia UMek, wystarczy wyobraźnia. xD
 Bardzo duży wybór sprzętu.
 Atak fizyczny i magiczny.
 Trzy rodzaje broni: Jednoręczne, dwuręczne(niektóre) i półtoraręczne.
 Parowanie - umiejętność, która niekiedy może nas uratować przed otrzymaniem dużych obrażeń. Bardzo przydatne na magów, ponieważ tylko tym możemy zablokować jego ciosy. Niestety tylko 5% szans na to, że wejdzie.
 Umiejętność celny cios sprawia, że walka z tancerzami jest czystą przyjemnością.
Wady:
 Brak umiejętności (poza szerokim zamachem pod broń dwuręczną), atakującej kilku przeciwników (typu Ściana Ognia dla Maga).
 Małe ataki - największa wada naszej profesji... Paladyn lepiej sprawdza się jako profesja defensywna, aniżeli ofensywna.
 Bardzo mało absorpcji... Absorpcja została Paladynowi odebrana wraz z wejściem nowego silnika. Teraz tylko pojedyncze itemki posiadają jej śladowe ilości.
 Musimy robić krok do maga i dwa kroki do Łowcy/Tropiciela.
 Mało odporności.
 Paladyn vs. obrażenia od trucizny = klęska...
 Jeśli walczymy z wojownikiem, który niszczycielskim ciosem obniża nam pancerz, możemy z góry godzić się z porażką.
 Bardziej opłaca się nosić przedmioty dzielone z Wojownikiem.
 W niektórych przedziałach poziomowych, mało przedmiotów dodających manę i/lub energię.
Oczywiście podane informacje, nie zawsze będą zgodne z Waszymi odczuciami.. Wszystko zależy od EQ. Jeśli EQ masz pod SA/unik, to logiczne, iż nie wyciągniemy za dużo hp. A jeśli chcemy mieć dużo hp czy pancerza, raczej musimy poświęcić SA/unik.
[b]Źródło/b]http://www.efenix.cba.pl/?show=posts&id=27


Nazwa:Mroczny Pawlo/Założyciel klanu Templariusze.
Ksywka:Pawlusiątko
Członek zakonu Templariusze.
Chcesz dołączyć napisz podanie tu na forum w odpowiednim dziale lub na forum w margonem.<Założyciel>

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.144 seconds, 11 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutowojna.pun.pl www.gothicsite.pun.pl www.asian-dramas-poland.pun.pl www.uwmmibm.pun.pl www.girugamesh.pun.pl